sobota, 23 lipca 2011

Bierzemy sie do pracy

Witajcie.
Pora wziąć się do pracy, bo zaczynam zapominać po co powstał blog.
 Nie wiem czy pamiętacie, istniał niegdyś zespół Blog 27. Na szczęście rozpadł się, co nie powiem -ucieszyło mnie.
Pojawił pierwszy owoc współpracy Toli Szlagowskiej z Mają Sablewską. To klip młodej "gwiazdy" do piosenki "Don't Go".Prawdę mówiąc liczyłam Majkę, podobnie jak ciekawa byłam efektów szkoły muzycznych w Los Angeles.
Nie będę niepotrzebnie przeciągać. Piosenka totalnie przeciętna, teledysk kompletne dno, nowy wizerunek? raczej nieudolna próba zwrócenia na siebie uwagi. Zobaczcie sami.



Ode mnie wielkie NIE. Nie widzę perspektyw na rozwój, jak widać bogaci rodzice i zagraniczne szkoły nie dodają talentu..

3 komentarze:

  1. rzeczywiscie kawalek jest nieoryginalny i przecietny. Co do rozwoju to chyba masz rację. A co robi tam Maja Sablewska?

    OdpowiedzUsuń
  2. Majka jest nową menadżerką "gwiazdki". Spodziewałam się czegoś lepszego po Sablewskiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba miec kreatywny łeb w dzisiejszych czasach, jebać schematy i ksera. Ale to jest bardzo trudne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń