piątek, 20 maja 2011

Absolutny fenomen polskiej sceny!


Właściwie chciałam zacząć artykułem o TSA. Doszłam jednak do wniosku, że to klasyk z którym zmierzymy się następnym razem. Aby na chwilkę odczarować polską scenę wybrałam absolutnie fenomenalne zjawisko muzyczne. Zaczynam od ludzi młodych zdolnych pełnych zapału a przede wszystkim niesamowicie utalentowanych. Oto jest nadzieja.. !
Piotr Cugowski - pierwsze skojarzenie: syn Krzysztofa Cugowskiego, wokalisty Budki Suflera.
MOJE skojarzenie: najlepszy młody wokalista w Polsce.
Wraz z zespołem Bracia nagrał płytę Fobrock, która została nominowana do nagrody Fryderyków 2006 w kategorii "Płyta rock/metal" oraz do Superjedynek w kategorii "Rock".
Wybór "Roxanne" oczywiście jak łatwo się domyśleć, związany jest z moim instrumentem- skrzypcami, które w tej aranżacji czarują..
To kawał dobrej ambitnej muzyki. Dobry głos i dobry repertuar. RZADKO spotykane.
"Płonie stodoła" - klasyka! + solo<3


Tutaj z kolei mamy genialną wersję wraz z orkiestrą Adasia Sztaby, który na tym blogu ma swój własny tron :D Dla mnie osobiście, wersja lepsza od jęków pani Edyty. Czuję tu moc!

Zaczynam wielką pochwałą.. nie chcę od razu być zołzą.
Do Piotra jeszcze wrócimy nie raz w naszej podróży po dźwiękach. Tymczasem zostawiam Was wierząc, że za chwile wstukacie na www.youtube.pl imię i nazwisko Piotra. Jest nadzieja, są ludzie. Tu nie ma śladu komercji, przepychu, robienia czegoś na siłe. To po prostu gra.

Już jutro, lub może nawet dziś wieczorem, jeśli czas pozwoli -ciąg dalszy. Skupimy się Na zespole Bracia. Czekam na was z kolejną dawką muzyki. Tymczasem wracam do Chopina..!

3 komentarze:

  1. Hej! Bardzo ładna muzyka. Myślę, że znasz wykonanie Niemena płonącej stodoły: http://www.youtube.com/watch?v=qsB4ERO5UZw To tutaj jest niesamowicie jazzowe. Fajne rzeczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. rude inspiracje są zdecydowanie najlepsze ze wszystkich możliwych. ;)
    sztaba the best!

    OdpowiedzUsuń