poniedziałek, 9 maja 2011

Kilka dźwięków zapowiedzi

Jeśli czytaliście "co nie co o mnie" powoli zaczynacie łapać klimat. Nie przywitałam się, to chyba źle o mnie świadczy, biorąc pod uwagę że to mój pierwszy post, więc naprawię swój błąd. Witam czy tam siema, jak kto woli. Tak jak już zapewne wiecie z notki po prawej, tematem przewodnim Subiektywnych Relacji będzie krytyka muzyczna. Plan jest taki: w każdym poście bierzemy pod lupę zespół/wokalistę/instrumentalistę. Będziecie mieli okazję posłuchać, poczytać, ocenić. Chcę się dzielić swoimi spostrzeżeniami, czasem będą one miłe czasem mniej. To miejsce dla osób tęskniących za dobrą muzyką i podobnie jak ja przerażonych tym, co dzieje się zarówno na polskiej jak i zagranicznej scenie. Zapraszam do komentowania, a także własnych propozycji dotyczących muzyków artystów tudzież komercyjnej kupy, o których chcecie porozmawiać. Czekam na propozycje :)

aa i jeszcze jedno, bywam bezczelna :(

1 komentarz:

  1. Cześć Martyna :) Postaram się to czytać, pewnie będzie ciekawe, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń