piątek, 20 lipca 2012

Pięknie jest

Mam dzisiaj dla Was dokładnie to co siedzi mi w głowie pod rudymi włosami. Głos, który sprawia,że kobietom miękną nogi, co skutkuje dużym osłabieniem, jeśli nie całkowitym zanikiem wszelkich oporów! Chociaż w tle każdego poranka słyszę głos tego faceta, muszę przyznać, że to nie on wywołuje coraz częściej niekontrolowany uśmiech. Nie ma to też nic wspólnego z kolejną podpisaną umową..
Nowa energia, nowe siły, świeży wiatr i nowa uczelnia! Jeśli chodzi o energie zawdzięczam ją krótkiej wizycie w Jaworkach (oh! Patka jak ja Ci dziękuję!) Za rok spędzam tam minimum tydzień, to postanowione. Gratuluję wszystkim wykonawcom koncertu finałowego. Widzimy się za rok, trzymajcie się swoich pasji, róbcie to co daje wam siłę i ćwiczcie x 3 ;)
 Patrycja Zarychta -Twoje wykonanie - Neon ... Jest mocno konkurencyjne z oryginałem. To chyba największy komplement jaki jestem w stanie wymyśleć.

ps. Z nowości: Zostałam menadżerką!



Uśmiecham się do tej piosenki (poniżej), jest tak prawdziwa i tak bardzo pasuje do wszystkiego co się dzieje. Warto czekać ! Pierwszy wers zastąpił tradycyjny podtekst w dzisiejszym poście. Nic dodać nic ująć. 
To wszystko:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz